luni, 30 noiembrie 2009

L'armoire suspendu



Le 28 novembre 2009

Samedi.Le petit armoire suspendu a été le principal sujet aujourd’hui. Enfin il est à sa place.

Cette semaine j’ai eu des problèmes avec l’internet, le dernier c’était la prize électrique.

J’ai des collections de magazines. Je les ai mis en ordre, mais je n’ai pas encore trouvé leur place et j’aime les feuilleter...

Sîmbătă. Dulăpiorul suspendat afost principalul subiect al zilei de azi. În sfîrşit este la locul său

Săptămîna asta am cam avut probleme cu internetul, ultima a fost cu priza de curent.

Am colecţii întregi de reviste. Am făcut ordine, le-am şters de praf, dar nu le-am găsit încă un loc şi-mi place încă să le răsfoiesc...


2 comentarii:

  1. Admir orice persoana care are un hobby.Dvs aveti mai multe,de aceea meritati felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Ce mai faci? Sarbatori fericite! Iti urez un sac de cadouri de Mos Nicolae!

    RăspundețiȘtergere