vineri, 7 mai 2010

Apathie

Le 6 mai 2010

Jeudi. L’internet n’a pas marché le soir et il ne marche pas aujourd’hui, nonplus.
Ma journée préférée est très humide, il pleut depuis hier soir, mais tout est tellement beau! Tout est en vie: vert, bourgeons, feuilles, fleurs. Les pruniers cerises sont dans leurs moments de splendeur.
Moi, pas trop. Je ne sais pas comment aménager le point d'infos, je pense à un salon comfortable et agréable, mais je suis apathique, je devrais improviser un peu et cela me fatigue.. J’ai la masarde qui est en désordre, une des chambres à coucher de l’appartement doit être peinte, la cuisine aussi.

Joi. Internetul n-a mers aseară şi nu merge nici azi. Minunata mea zi de joi este foarte umedă, plouă de azinoapte, dar  totul e atît de fain! Totul e plinde viaţă: verde, muguri, frunze, flori. Corcoduşii sînt la momentul lor de splendoare.
Eu, nu prea. Nu ştiu cum trebuie să arate punctul de informaţii, mă tot gîndesc să-l amenajez ca pe un living confortabil şi atrăgător, dar sînt prea apatică, unele lucruri vor trebui improvizate şi asta mă oboseşte. Am mansarda de pus în ordine iar unul dintre dormitoarele din apartament trebuie zugrăvit, la fel bucătăria.





3 comentarii:

  1. Hai, revino-ţi! Apatia nu stă în firea ta! Poţi să te inspiri din blogurile de design interior.
    Chiar aşa! Curaj!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne sois pas si pessimiste! Tu vas te débrouiller, certainement. Bon travail!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hope you're having a lovely week!

    RăspundețiȘtergere