vineri, 4 iunie 2010

Mansarde



Le 3 juin 2010

Jeudi. J’ai été très occupée: j’ai nettoyé et rangée un peu la mansarde, je n’ai pas encore fini, il me reste la salle de bains et après, je peux passer au point d’informations. Je ne savais pas comment l’aménager: pour le 1-er mai j’avais seulement nettoyer et je n’ai rien changé, je n’avais aucune idée. Mainenant j’en ai, ce sera un “work place”, Liviu va m’aider, je l’espère.
Avec ces pluies il y a des plantes, les rosiers et le prunier qui sont attaqué par des parasites et il pleut...

Joi. Am fost foarte ocupată: am făcut cutăţenie la mansardă, nici nu am avut timp să-mi scriu jurnalul. Nu am chiar terminat, mai am baia, apoi pot să trec la punctul de informaţii, care nu-i nicicum la ora asta, am făcut doar curăţenie, voiam să schimb ceva pe acolo, dar nu prea am avut inspiraţie, aşa că e tot ca anul trecut, adică nu chiar, pe scurt nu-i nicicum...Acum ştiu cum trebuie să fie în această vară: ca un mic “work place”
Cu ploile neîncetate plantele mele s-au umplut de paraziţi, nişte păduchi verzi. Am o soluţie , dar aştept să se-ndrepte vremea...

3 comentarii:

  1. Buna Marta!
    Ai flori frumoase ! Imi plac tare mult "les pivoines" , bujorii sunt deosebiti, parfumati si plini de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treabă! Ai o mansarda faină de tot!A1

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you again for an other inspiring post. Your TIC is nice.

    RăspundețiȘtergere