marți, 26 octombrie 2010

Alba Moll

Le 24 octobre 2010

Dimanche. Jusqu’à midi, j’ai fait un tour dans les magasins d’ Alba Moll. Tout d’abord, j’ai pris le petit déjeuner, j’avais acheté mes médicaments dans une pharmacie, “centroFarm”, juste ce que j’avais besoin pour ce matin, en partant d’Arieşeni, je ne savais pas qu’on pouvait rester jusqu’au lendemain.
En fin de matinée, nous avons fait des courses, nous, c-est-à-dire: Liviu, moi, Reli et Cristina.
À la maison, feu et repos. Le dimanche est passé. Mais quel beau temps pendant tout ce week-end!

Duminică. Pînă la amiază am făcut un tur prin magazinele din Alba Moll. Mai întîi, am luat micul dejun, o plăcintă cu varză şi ceai, îmi cumpărasem medicamentele pentru această dimineaţă într-o farmacie, “centroFarm”, doar ceea ce aveam nevoie pe moment, cînd am plecat de la Arieşeni nu mi le-am luat cu mine, nu ştiam că rămînem peste noapte.
Spre prînz, au venit şi cursanţii: Liviu, Reli şi Cristina. Am făcut cumpărături şi ne-am întors acasă. Foc, odihnă şi duminica s-a dus. Dar ce vreme faină a fost în tot acest week-end!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu