luni, 25 octombrie 2010

Week-end la Păgida

Le 23 octobre 2010

Samedi. Il faisait froid le matin, nous avons pris deux collègues de Liviu qui suivent le même stage. On a bien voyagé. De Alba, je suis allée plus loin avec mon fils. Ainsi, j’ai passé une journée avec ma soeur, à la maison. En fin d’après-midi, elle est partie avec son mari à Ocna Mureş, Martin est parti pour Alba Iulia et je suis restée ramasser des noix, des pommes et préparer à manger pour ce soir et pour demain.
Visite de Natalia et Pişti. Liviu arrive de Alba pour dormir ce soir ici. Demain, nous partirons à Alba Iulia de nouveau et pendant qu’ils suivent le stage je vais faire un tour à Alba Moll.
Sîmbătă. Era un frig dimineaţă!!! Cu noi au mai venit două colege...de-a lui Liviu (au fost colege şi cu mine, dar sînt mai tinere)care urmau şi ele acelaşi curs. Am călătorit bine. De la Alba, mai departe eu m-am dus cu Martin. Astfel, am petrecut o zi cu sora mea, Martin s-a întors la Alba Iulia. După ce Marieta a plecat cu soţul, invitat la o petrecere de ziua satului Unirea, am rămas singură să culeg mere şi nuci din grădină si să pregătesc ceva demîncare, dar nu pentru multă vreme: Liviu venea să doarmă, cursul continuă şi mîine. Odată cu el au venit într-o foarte scurtă vizită Natalia şi Pişti. Mîine voi petrece o dimineată întreagă la Alba Moll, Liviu la curs. (photos: Liviu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu