miercuri, 24 noiembrie 2010

Chez nous

Mercredi. Depuis une semaine, moi et Martin sommes rentrés après avoir fait une visite en Italie pour voir notre famille et visiter les endroits où a vécu et créer le sculpteur Michelangelo Buonaroti.
Notre voyage de retour s’est bien déroulé, il y a une semaine, mercredi après midi on était à la maison. Le soir même mon fils est rentré chez lui, à Alba Iulia. Il pleuvait quand nous avons quitté l’Italie et la pire chose qui pouvait arriver à nos Italiens étaient deux vaccins que Cristian allait supporter vendredi. Au reste tout allait bien.

Miercuri. De o săptămînă ne-am întors din Italia, eu şi Martin, după o vizită la familia noastră de acolo şi după ce am vizitat cîteva locuri unde a trăit şi creat Michelangelo Buonaroti. Călătoria de întoarcere s-a desfăşurat bine, miercuri după masă am ajuns acasă, în aceeaşi seară Martin s-a întors acasă la Alba Iulia.
Ploua cînd am părăsit Italia iar italienii noştri erau bine, doar persectiva a două vaccinuri pe care urma să le ia vineri, era ceva mai dezagreabil.

2 comentarii:

  1. Bun venit acasă! Măcar aici vremea este bună deocamdată. O să te reintegrezi negreşit. Cu bine! A1

    RăspundețiȘtergere