duminică, 19 iunie 2011

Rutină, pînă-ntr-o zi...

Le 17 juin 2011

Vendredi. On vit longtemps sans événements, dans une sorte de routine et d’un coup, beaucoup de choses arrivent un seul jour, hier, par exemple:
-je venais de faire du sirop de sapin et je l’ai mis dans les bouteilles pendant que Liviu, à l’école, faisait la situation scolaire de ses élèves, calculs et comptes...
-nous avons fait nos bagages pendant qu’un ouvrier de Romtélécom était en train de changer le systeme téléphonique en mettant un appareil des plus modernes.
-une fois arrivés à Alba Iulia nous avons fait une petite visite chez notre fils et sa copine qui nous disait qu’elle doit accoucher aujourd’hui ou demain. Des émotions encore!
-on a passé la nuit dans ma maison de Păgida, heureusement on a très bien dormi.

Trăieşti aşa fără evenimente deosebite, într-un fel de rutină, pînă într-o zi cînd toate se îngrămădesc peste tine, cum mi se întîmplă mie de ieri încoace:
-nu puteam pleca fără să fac siropul de brad, deci l-am terminat în mare grabă gîndindu-mă cum să mă îmbrac şi ce am de luat cu noi.
-ne-am făcut bagajele în timp ce un muncitor de la Romtelecom ne schimba sistemul de telefonie, punînd un aparat mai modern.
-ajunşi la Alba Iulia am trecut pe la fiul nostru care era foarte preocupat de aparate şi tehnici foto, în timp ce prietena lui îmi spunea că azi, mîine trebuie să nască. Emoţii încă!
-ne-am petrecut noaptea la Păgida, unde, din fericire am dormit bine.

      





Un comentariu:

  1. Am înţeles că aceste frumoase aparate nu au nevoie decît de o priză de curent şi că poţi să le iei cu tine oriunde prin casă, ba chiar şi atunci cînd eşti mai departe poţi să le utilizezi, doar din cînd în cînd e nevoie să le pui la încărcat. Super!A1

    RăspundețiȘtergere