marți, 18 octombrie 2011

À l'âge de 4 mois

Le 17 octobre 2011


Lundi. Aujourd’hui, notre Elisa a 4 mois et doit se présenter chez le médecin pour un vaccin.
Enfin, Liviu a mis en marche la machine à coudre et je m’occupe d’elle, mais j’ai besoin des conseils d’un mécanicien, Geta m’avait donné le numéro de téléphone d’un monsieur qui a travaillé dans une intreprise de confections, je vais l’appeler un jour quand nous irons à Ştei.
 
Luni. Azi, Elisa noastră are 4 luni şi trebuie să se prezinte la medic pentru un vaccin.
În sfîrşit, Liviu a pus în funcţie maşina de cusut şi eu mă ocup de ea, dar am nevoie de sfaturi de la un mecanic de specialitate,Geta îmi dăduse numărul de telefon al unui domn care alucrat într-o intreprindere de confecţii, o să-l sun într-o zi cînd mergem la  Ştei.

  

3 comentarii:

  1. Scumpă este! Are nişte ochişori frumoşi de tot! Să va trăiască, la fel şi voi! A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Se spune ca acesti micuti sunt daruri de la Dumnezeu,si eu cred la fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu zic la fel, să vă trăiască nepoțica! Este o dulceață. Nimic nu se compară cu gingășia puișorilor, fie ei oameni sau din alte specii.

    RăspundețiȘtergere