luni, 13 februarie 2012

Recette ukrainienne

Le 13 fevrier 2012

Lundi. J’ai pris quelques photos aujourd’hui, mais il neige depuis hier, donc les photos ne sont pas si claires.
Je suis en train de lire un roman: Adolf Meschendorfer, Corona. C’est un écrivain de Braşov. Je l’aime plus que Herta Müller.
Ma soeur qui travaille à Bucarest pour une ancien professeur universitaire me donne de temps en temps des recettes ukrainiennes, la famille ayant des racines de ce côté aussi. Le monsieur était Roumain. Aujourd’hui je suis en train de préparer une „vinaigrette”, c’est ainsi quelle nomme une salade orientale...
Luni. A făcut nişte fotografii astăzi, dar ninge încă de ieri, deci nu sînt prea clare.

Tocmai citesc un roman: Adolf Meschendorfer, Corona. Este un scriitor din Braşov. Îmi place mai mult decît Herta Müller.

Sora mea care lucrează pentru o fostă profesoară universitară, îmi dă uneori nişte reţete ucrainiene, familia respectivă avînd rădăcini şi în această parte de lume. Domnul fusese român. Azi fac o „vinegretă”, aşa numesc ei salata orientală...
       

2 comentarii:

  1. Doamnele acestea care au părăsit ţara lor au păstrat reţete, dar nu numai atît...Sper că ţi-a ieşit deşi eu aş face salata de sfeclă alături ca să nu coloreze amestecul...A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Meschendörfer écrit merveilleusement et il aime sa ville et la Transylvanie! C'est ce qui compte!

    RăspundețiȘtergere