duminică, 27 mai 2012

Dimanche et pluie


Le 27 mai 2012
Dimanche. Hier, j’ai préparé une galette au fromage salé, comme elles la font les femmes des Monts Apuseni et aujourd’hui nous l’avons mangée, enfin, pas toute, il nous en reste. Il a plu toute la journée. Nous avons eu une petite visite de Ana et son fils, Alexandre.
Duminică. Ieri, am făcut plăcintă cu brînză sărată, aşa cum fac moaţele iar astăzi am mîncat-o, în fine, nu toată, ne mai rămîne şi pentru mîine. A plouat toată ziua. Am avut şi o mică vizită: Ana şi fiul său Alexandru.

              

3 comentarii:

  1. Trebuie că ai fost foarte ocupată ieri. Văd că ai făcut şi cornuleţe. A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar mi-a făcut plăcere. Am făcut supă, pure de cartofi si chifteluţe deasemenea. Cam multă mîncare pentru noi, dar sper să nu exagerăm.

    RăspundețiȘtergere