marți, 10 iulie 2012

Plus d’incertitudes

Le 10 juillet 2012

Mardi. Le jour de l’arrivée de mes hôtes, alors que j’avais plein d’incertitudes, j’ai reçu plein de visites et de téléphones et des personnes qui demandaient des renseignements. Je n’ai pas de cartes, seulement une ou deux, mon partenariat avec Tamas ne marche pas, alors j’ai appelé ERFATUR et j’ai fait un commande, mais je ne sais pas quand je l’aurai...Si c’est vendredi, c’est très bien mais je ne sais pas...
Autrement,ça va, je cuisine. 

Marţi. În ziua sosirii oaspeţilor mei, pe cînd mai aveam atîtea de făcut şi eram plină de nesiguranţe, am primit o groază de vizite, de telefoane şi de lume la informaţii. Nu am hărţi, partenariatul meu cu Tamas nu merge, atunci am sunat la ERFATUR şi am făcut o comandă, dar nu ştiu cînd le voi avea...Dacă ar veni pe vineri, ar fi foarte bine, dar nu ştiu...
Altfel, totul e bine. Bucătăresc.

      

2 comentarii:

  1. Aşa se întîmplă: lumea te lasă-n pace, dar la un moment dat toţi îşi amintesc de tine, au treabă cu tine...A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Mă bucur că mai treci pe la mine. Te pup,

    RăspundețiȘtergere