joi, 20 septembrie 2012

C'est l'automne, il pleut


Le 20 septembre 2012

Jeudi. Vraiment, aujourd’hui il pleut et il fait plus froid. Pourtant on ne fait pas encore le feu dans la maison. Moi, par exemple, préfère mettre des bas et une veste au dos, plutôt que de voir des mouches entrant dans la maison et cherchant la chaleur du radiateur.
J’ai eu le courage de commencer le rangement des vêtements dans les armoires et dans le dressing de la mansarde, parce qu’il me faut vraiment du courage!
Et...je pense me coucher à une heure normale, pas comme hier soir qu’il faisait 2h du matin et je ne dormais pas...

Joi. Într-adevăr, azi plouă şi s-a făcut mai frig. Totuşi nu facem încă foc în casă. Eu, de exemplu, prefer să-mi pun nişte ciorapi şi o vestă în spate decît să văd casa plină de muşte care vor să-şi găsească un loc bun de hibernare.
Am avut curajul să încep să-mi pun ordine în haine prin dulapuri şi prin dressing-ul de la mansardă, pentru că-mi trebuie curaj pentru asta!
Şi...astă seară aş vrea să mă culc la o oră normală, nu ca aseară cînd nu-mi era somn şi m-a apucat ora două trează.


2 comentarii:

  1. A plouat puţin în această toamnă. Toată lumea este un pic neliniştită din această cauză, dar să sperăm că lucrurile se vor îndrepta.A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumea ar dori să-și programeze ploile și vremea bună. Eh, asta nu se poate.

      Ștergere