luni, 15 octombrie 2012

Pluie d'automne


Le 15 octobre 2012

Lundi. Il pleut, seulement quelques heures de beau temps et il pleut de nouveau. Très bien, on en a besoin.
Je suis en train de lire Georges Coulonges, L’été du grand bonheur et je cuisine seulement pour avoir de quoi mettre sur la table.
Je pense mettre définitivement à l’abri mes géraniums, c’est trop de travail de les sortir chaque matin.

Luni. Plouă, doar cîteva ore de timp însorit şi plouă din nou. Foarte bine, apa este mai mult decît necesară. Eu citesc Georges Coulonges, Vara marii fericiri, nu-mi bat capul să găsesc o traducere mai artistică, destul că este o carte franţuzească cu o acţiune ce se petrece în preajma izbucnirii celui de al doilea război mondial.
Gătesc exact cît să am ce pune pe masă.
Mă gîndesc să-mi pun la adăpost de-a binelea muşcatele, este prea mult de lucru să le scot în fiecare dimineaţă.

        

2 comentarii: