luni, 19 noiembrie 2012

Casa Dorina


Le 18 novembre 2012

Dimanche. Cette nuit, lune pleine, je n’ai pas dormi, mais pas du tout. Aujourd’hui, fatiguée, j’ai essayé de dormir un peu, mais je n’ai pas réussi, non plus. Je dois voir ce qui se passe, donc je vais faire une programmation chez le médicin de Cluj.

Călin, le caméraman, m’a invité avec insistance d’aller rendre une visite chez ses parents à Galbena. Liviu était à Cîmpeni et il allait me chercher chez eux. Nous avons parlé du voyage de nos amis belges de l’an prochain.

Duminică. În această noapte, lună plină, nu am dormit absolut deloc. Azi, obosită, aş fi vrut să recuperez puţin, dar nu am reuşit. Trebuie să văd ce se petrece cu mine, deci am să-mi fac o programare la medicul meu din Cluj.

Călin, cameramanul, m-a invitat să merg într-o vizită la părinţii săi în Galbena, cu insistenţă. Liviu era la Cîmpeni şi urma să mă caute acolo. Am vorbit despre călătoria prietenilor noştri din Belgia de anul viitor.

  

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu