sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Petits pas

Le 23 novembre 2012

Vendredi. Je dois chercher un autre endroit pour placer mon journal, mais hier par exemple,je n’avais plus envie de l’écrire même. J’attends que le temps passe et que je me remette.
Pourtant je dois commencer le nettoyage pour la fin de l’année, j’ai fait quelque chose ces jours, un projet de travail, je vais imiter ma soeur qui a commencé petite à petit avec chaque chambre, chaque coin de la maison.

Vineri. Trebuie să caut un alt spaţiu pentru jurnalul meu, dar ieri, de exemplu, chiar nu mai aveam chef să-l scriu măcar. Aştept ca să treacă timpul şi să-mi revin puţin.
Totuşi, trebuie să încep de-a binelea curăţenia pentru sărbătorile de sfîrşit de an, am şi făcut cîte ceva în aceste zile, un plan de lucru, am s-o imit pe sora mea care a început cu paşi mărunţi, cîte o cameră, cîte un colţişor .

   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu