sâmbătă, 29 decembrie 2012

Le dernier samedi de cette année


Le 29 décembre 2012

Samedi. J’ai eu une journée entière pour faire les derniers travaux de nettoyage et j’ai presque fini, il me reste le rideau du salon.
Demain je pense que j’aurais du temps pour écrire des voeux de Nouvelle Année.

Sîmbătă. Am avut o zi întreagă pentru a face ultimele lucrări de curăţenie şi aproape că am terminat, îmi rămîne perdeaua din salon.
Mîine, mă gîndesc să scriu şi eu nişte felicitări de Anul Nou.

   

3 comentarii:

  1. Şi ce dacă am scris, poşta nu merge, internetul nu merge decît foarte, foarte încet!!! Sper să urmeze un An mai bun pentru mine, pentru cititorii mei şi pentru toată lumea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul se aglomerează spre sfîrşit...La mulţi ani!A1

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu vois que je suis enfin présente. J'ai beaucoup à lire.


    RăspundețiȘtergere