sâmbătă, 25 mai 2013

En anglais...



Le 22 mai 2013

Mercredi. J’ai écrit mon journal télégraphique, car j’ai eu autres choses à faire, voir, à écrire. En englais je le fais plus difficilement et après je n’ai plus de patience. Voilà un message que je viens de recevoir:
hello,
we are looking for guesthouse/ countryhouse / agritourism for one night in Arieseni area.
we will arrive there 30th of June before lunch time.
2 adults + 1 child / 4 years/.

Can you please recommend me nice place ?

is also possible to get by personal car to Padis?”

Miercuri. Mi-am scris jurnalul telegraphic, fiindcă am prea multe de făcut şi de scris chiar. În engleză mi-e mai greu iar după aceea nu mai am răbdare. Iată la ce mesaje trebuie să răspund, l-am scris cu roşu mai sus...

  



Un comentariu:

  1. Începe sezonul de vară de-a binelea. Vei avea de lucru! Spor la treabă!A1

    RăspundețiȘtergere