marți, 3 septembrie 2013

Travail sous la pluie



Le 3 septembre 2013

Mardi. Pluie. Pourtant les maîtres ont travaillé.
En plus, d’autres travailleurs m’ont mis une porte avec filet contre les moustiques. En fait on n’a pas
des moustiques, peut-être quelques mouches, quand il fait chaud, mais il y les chats, pas selement le mien, mais ses amis aussi, qui entrent dans la maison, cherchent à manger dans la cuisine, ou se couchent dans les endroits les plus inattendus de la maison.
Et surtout j’ai promis à ma belle fille que la fois prochaine elle trouverait une porte avec un filet.

Marţi. Ploaie. Totuşi meşterii au lucrat.

În plus, am mai avut doi muncitori care mi-au pus o uşă cu plasă la intrare. Cam tîrziu, dar nu este împotriva ţînţarilor, nu prea avem aşa ceva pe aici, poate ceva muşte cînd e mai cald. În schimb, nu mă mai pot apăra de pisici, nu de-a mea, ci de prietenele sale, care intră  să caute mîncare prin bucătărie, sau se culcă în cele mai neaşteptate locuri din casă.

Şi mai ales, i-am promis nurorii noastre că data viitoare cînd vine încoace, va găsi o uşă cu plasă.

  




2 comentarii:

  1. Lucrări de întreţinere, reparaţii, adică ai nevoie de meşteri cu care să te înţelegi, nu tu să vrei una şi ei să facă alta...Nu-i tocmai uşor!A1

    RăspundețiȘtergere