luni, 30 decembrie 2013

Anniversaire



Le 30 décembre 2013

Lundi. Je n’ai plus écrit mon journal depuis jeudi, voilà comme je suis occupée! Pas si occupée, seulement je suis plus lente. Encore plus lente? peut commenter quelqu’un et on aurait raison. Ce n’est pas agréable de constater que des choses qu’autrefois c’était rien du tout, on les fait maintenant avec
plus de fatigue. Enfin, c’est une chose absolument énervante!
C’ést un anniversaire dans la famille, nous souhaitons à notre ch
ère Anamaria plein de bonnes choses à cette occasion!

Luni. Nu mi-am mai scris jurnalul de cîteva zile, am fost ocupată! Nu chiar aşa de ocupată, dar am
devenit mai lentă. Încă şi mai lentă? ar putea comenta careva şi pe bună dreptate. Nu-i chiar agreabil să constaţi că lucruri care altădată erau fix nimic, acum le realizezi cu multă oboseală. În fine, e ceva absolut enervant!

Avem azi o aniversare în familie, îi urăm dragei noastre Anamaria numai şi numai lucruri bune cu această ocazie!     
  


6 comentarii:

  1. Salata de boeuf ? Nu-i chiar asa de usor de facut, dar vad, ca ai avut si ajutoare :)
    La Multi Ani pentru Anamaria si pentru Anul cel Nou ! Sanatate, noroc si bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani, Dany! Da, am făcut salată, am şi ajutoare în acest an nou, aşa că pot să fiu mulţumită! Îţi doresc multă sănătate şi un an 2014 plin de realizări!

      Ștergere
  2. La mulţi ani! Ce bine că pregătirile de Anul Nou vor fi mai repede gata şi mai...bogate!!! Toate bune! A1

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!! Un An Nou mai bun , mai senin si mai fericit!!!

    RăspundețiȘtergere