sâmbătă, 7 decembrie 2013

Gros temps



Le 7 décembre 2013

Samedi. Il a neigé toute la journée et il neige encore, mais il y a du vent aussi ce qui m’inquiète, l’électricité pourrait s’interrompre, l’internet aussi, n’en parlons plus de la centrale avec sa petite pompe électrique. J’ai fait le feu seulement dans le poële du salon. J’ai passé un peu
l’aspirateur dans le salon et je me suis occupée de citronnier, pendant mon absence Liviu ne l’a pas arrosé et il était en train de mourrir. Maintenant ça va mais il a l’air en convalescence.

Sîmbătă. A nins toată ziua şi încă ninge, dar viscoleşte ceea ce este tare neliniştitor, elctricitatea ar putea să se întrerupă, internetul la fel, să nu mai vorbim despre centrală cu pompiţa sa electrică. Am făcut foc doar în teracota din salon. Am aspirat puţin şi m-am ocupat de lămîi care era să moară de sete, Liviu nu l-a udat în timp ce eram absentă. Acum e mai bine, dar pare obosit şi în convalescenţă.

  




6 comentarii:

  1. Dar de ce nu l-a udat?? Presupun că era în faţa ochilor săi...Bărbaţii ăştia!!!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-a udat pentru că n-a ştiut că trebuie udat. Cînd era în ultimul hal, cu frunzele galbene şi răsucite mi-a dat telefon să-mi spună că e bolnav şi arată tare rău. I-am spus să-l ude, dar i-a fost frică să pună apă multă, sau măcar cîte puţină în fiecare zi. În unele chestii, bărbaţii ăştia par de-a dreptul handicapaţi!!! E ceva ce nu-l interesează. Mă mir că a văzut că ceva nu-i bine! Asta e! Merci pentru interes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa isi revina lamaiul ... si sa nu aveti probleme cu electricitatea. Vad ca te-ai inarmat cu sfesnice :) O duminica frumoasa, Marta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Gîndurile bune îi piesc lămîiului. Şi mie. Mulţumesc, dragă Dani. O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  5. L'hiver est là. Faire gros temps, ça dit tout. Espérons que ce serait une agréable saison!


    RăspundețiȘtergere
  6. Dans deux jour il a fait encore plus gros temps. J'ai eu peur.

    RăspundețiȘtergere