miercuri, 8 ianuarie 2014

Il faut se contenter...



Le 8 janvier 2014
Mercredi. Si je ne sors pas, faire quelques pas au moins, je me sens coupable envers moi-même. Aujourd’hui, ça va, j’ai fait une promenade pour prendre des photos. Il fait si...laid sans neige, mais pour moi, c’est bien. Je préfère ce temps à un froid de loup. Peut-être, ça viendra, le gel et la neige, mais pour le moment je me contente de ce qu’il y a.

Miercuri. Dacă nu ies să fac măcar cîţiva paşi, mă simt vinovată faţă de mine însămi. Azi însă, nu e cazul, m-am plimbat un pic, am făcut şi nişte fotografii. E atît de...urît fără zăpadă, dar pentru mine e bine. Prefer acest timp gerului Bobotezii. Poate va veni şi asta, gerul şi zăpada, dar pentru moment sînt mulţumită cu această vreme. 




4 comentarii:

  1. Intr-adevar, nu-i frumoasa zapada invechita ... dar e bine, ca poti iesi si faci miscare. Bravo ! Sper sa nu se schimbe radical vremea in urmatoarele saptamani, vad la TV iarna americanilor si ma infior ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iată, nu s-a schimbat. E 16 ianuarie şi vremea continuă să fie blîndă cu noi cei de la munte, care, altădată, aveam de ridicat tone de zăpadă ca să facem o cărare pînă la drum.
      Mulţumesc pentru comment. Îmi place.

      Ștergere
  2. Ah, vous n'êtes pas sans neige, ce que je vois c'est vers Sud-Est, le soleil de la montagne chasse la neige, mais dans les endroits situés vers le Nord?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pourtant, il y a peu de neige. Vraiment. Ce qui travaillent aux pistes de ski, moniteurs, restaurants, pensions ne sont par contents. Mais nous autres, oui.

    RăspundețiȘtergere