vineri, 21 februarie 2014

Bêtise avec quittance



Le 21 fevrier 2014
Vendredi. Il n’y a rien de plus ennuyant que des mendiants qui arrivent à la porte avec un tas de doccuments reçus de la mairie, doccuments qui prouvent l’autenticité de leur demande d’aide pour des enfants malheureux, malades, en train de mourir si on ne leur accorde du soutien. Je trouve que cette forme de mendicité est absolument détestable.
Biensûr, j’ai donné aujourd’hui de l’argent à un homme, brun, jeune, en pleine forme, mais je ne crois pas du tout que cet argent va aider autre personne que lui même.Quelle bêtise!



Vineri. Nu-i nimic mai neplăcut decît cerşetorul care vine la uşa ta cu o grămadă de documente, unele chiar de la primăria ta, documente care atestă autenticitatea cererii de ajutor pentru copii nenorociţi, bolnavi, care tocmai se află pe patul de moarte dacă nu se intervine cu finanţare. Găsesc că această formă de cerşetorie este absolut detestabilă.

Bineînţeles că am dat azi nişte bani unui bărbat brunet, în plină formă, dar nu cred de loc că banii mei ajută pe altcineva decît pe el însuşi. Ce prostie!

 


8 comentarii:

  1. si eu am mai dat, dar ce sa-i faci, astia suntem noi oamenii, unii smecheri care incearca sa-i prosteasca pe altii. nu-ti mai face probleme, Dumnezeu ne vede pe fiecare dintre noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mai ales pentru "nu-ti mai face probleme", m-am cam enervat azi!

      Ștergere
  2. Mon amie Lyliane m'écrit: "Nous aussi, nous sommes sollicités par des mendiants dans la rue et ce matin, encore sur le marché, une jeune femme , avec une pancarte "j'ai faim". Elle était à Toulon dernièrement.
    Je ne donne plus d'argent, la dernière fois, au Pradet, je lui ai apporté une pizza.
    Mais j'ai des doutes sur sa sincérité..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că te-a indispus. Las'că trece şi asta, dar data viitoare...A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am enervat. Acum îmi spun că data viitoare n-o să mai fac prostia. Merci,

      Ștergere
  4. Eu daca nu-mi cer, dau, dar daca ma preseaza devin incapatanata rau. Daca e sa fac bine, vreau sa fac unde-mi place mie, nu unde vor altii. Pe cei cu hartii si stampile nu pot sa-i vad in ochi, avem si noi tagma asta de smecheri si se inmultesc inainte de Paste si de Craciun ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii că aveam îndoieli. Mă gîndeam că numai eu am impresii de-astea şi mă enervez degeaba pe cei cu hîrtii şi ştampile. Mulţumesc Dani.

      Ștergere