joi, 6 martie 2014

Baba mamei



Le 6 mars 2014

Jeudi. J’aime ce jour, jeudi. Il a fait beau pendant la matinée...Maintenant que je voudrais sortir, dans le jardin il y a des travaux urgents à faire.
Aujourd’hui, il aurait été l'anniversaire de maman. Elle aurait eu 94 ans...Je regarde de vieilles et moins vieilles photos, les unes de ’96, prise par Lyliane. Merci Lyliane.

Joi. Îmi place această zi, joi. A fost soare de dimineaţă...Acum aş vrea să ies, în grădină sînt lucrări urgente de făcut.

Azi ar fi fost ziua mamei, ar fi împlinit 94 de ani. Mă gîndesc la ea şi mă uit la nişte fotografii mai vechi sau mai puţin vechi, de prin ’96, septembrie, fotografii făcute de Lyliane. Merci Lyliane. 



2 comentarii:

  1. Dumnezeu s-o odihnească pe mama ta. Văd că la fereastră muşcatele tale înfloresc. Ce frumos!!!A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult! Muşcatele mele au ceasul biologic în avans. Îmi placea asta!

      Ștergere