luni, 2 iunie 2014

Le tout sous la pluie



Le 2 juin 2014

Lundi. Hier, le 1-er juin, il y avait la journée de l’enfant. J’ai vu partout des voeux pour les enfants. À Arieşeni, il y avait la foire du juin...Il a plu toute la journée, alors, tout le monde est resté sous le parapluie. Pourtant, Liviu a trouvé un moment sans pluie et il a acheté des fraises pour la confiture, maintenant j’ai du travail.

Luni. Ieri, 1 iunie, era Ziua copilului. Am văzut urări pentru toţi copiii. La Arieşeni, era tîrgul lunii iunie... A plouat toată ziua, aşa că toată lumea a stat sub umbrelă. Totuşi, Liviu a găsit un moment fără ploaie şi a cumpărat căpşuni pentru dulceaţă, acum am de lucru.

  



7 comentarii:

  1. Şi la noi ploile sunt persistente, nu ne mai slăbesc deloc.
    Şi în dimineaţa asta, cerul e iar cenuşiu.

    Am făcut şi eu ieri prăjitură cu căpşuni. :)
    Cum a ieşit dulceaţa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceaţa mea a ieşit bine, am adăugat nişte felii de lămîie, aveam la îndemînă aşa că are un plus de parfum.

      Ștergere
  2. Imi place dulceata :) Eu am facut acum o luna si aproape ca am terminat-o. Dar am impartit si in familie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut această dulceaţă ca să am în cămară atunci cînd vin copiii acasă. Noi nu ar trebui să mîncăm dulciuri...

      Ștergere
  3. The strawberry jam looks delicious!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In my pantry, children are always looking something good to eat. Their children, too. Have nice days, Judy A.

      Ștergere
  4. Je vois que tu te donnes beaucoup de peine...Reste plus tranquille! C'est mon conseil pour les autres, parce que moi, je fais la même chose...

    RăspundețiȘtergere