sâmbătă, 13 decembrie 2014

Avant Noël. Détails

Le 13 décembre 2014


Samedi. Il m'a fait plaisir de m'occuper des petits détails dans la maison et dehors, parce qu'il a fait beau. Froid mais ensoleillé. J'ai passé l'aspirateut et la brosse
derrière des meubles du salon, j'ai balayé un coin dehors et pendant les pauses j'ai fini un petit travail crocheté.

Sîmbătă. Mi-a făcut plăcere să mă ocup de mici detalii prin casă și pe afară, pentru că a fost timp frumos. Frig dar însorit. Am aspirat șters podeaua prin spatele unor mobile din salon, am măturat un colțișor pe afară și în pauze am terminat de croșetat un lucrușor.

  

7 comentarii:

  1. Foarte frumos lucrușorul croșetat! Sunt curioasa la ce o să-l folosiți, dacă nu e secret ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modelul l-am găsit pe un ștergar vechi, am vrut să-l copiez așa cum era el, cu colțișori, dar nici acum nu l-am terminat pentru că e cu greșeli. L-am simplificat și mi-a ieșit asta. Aș vrea acum să-l pun într-un fugător din pînză de casă... Sper să-mi reușească, mai văd eu...Merci pentru interes. Toate bune,

      Ștergere
    2. Eu sunt ca aia mici de la grădiniță, ce este un fugator din pânză de casa? Numai bine!

      Ștergere
    3. Un fugător este un obiect, lung și îngust din pînză, dantelă, patchwork care decorează mijlocul mesei...Știi despre ce este vorba, doar că pe aici îi spune așa.

      Ștergere
  2. Cand e vreme frumoasa, si treaba merge struna :) Dantela e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soarele ne-a dat speranțe, dar a fost doar o zi. Atît. Te salut, o seară plăcută,

      Ștergere