joi, 9 aprilie 2015

Joia Mare/Jeudi de Pâques

Le 9 avril 2015

Jeudi de Pâques. Le jour le plus occupé. Voici où je suis avec les préparatifs. D’abord, à ce moment-ci je fais une pause, j’ai encore quelques affaires de finir. Pour ces fêtes je n’ai pas fait le nettoyage habituel à cause de mauvais temps, donc on s’est occupé de la cuisine: le chou farci est prêt, l’agneau est en train de préparation: rôti et tripes, avec ça, j’ai encore du travail. Pour le dessert, cette tarte au fromage dont je parlais tout-à-l’heure, j’ai modifié un peu la recette, enfin. Et j'ai coloré des oeufs, quelques oeufs, car je veux laisser Elisa et sa maman dessiner, colorer, s’amuser...



Joia Mare. Cea mai ocupată zi. Iată cum stau cu pregătirile. Mai întîi, în acest moment fac o pauză. Mai am cîte ceva de terminat. Pentru aceste sărbători nu am făcut obișnuita curățenie din cauza timpului urît, așa că m-am ocupat de bucătărie: sarmalele sînt gata, mielul este pe cale de a fi pus la cuptor, drobul aproape în același stadiu, pentru desert am făcut o tartă și pasca de care am mai vorbit nu demult, am modificat un pic rețeta. Și am colorat ouăle, cîteva, vreau să rămînă ceva de făcut și pentru Elisa si mamica sa, să le deseneze, să coloreze, să se amuze...   


6 comentarii:

  1. Chiar esti aproape gata cu pregatirile.Bravo ! Eu sunt la jumatate, dar azi nu pregatesc nimic, decat masa de pranz, restul ramane pe maine si pe duminica dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paste Fericit, draga Marta, alaturi de cei dragi !

      PS - ouale au iesit tare frumoase :)

      Ștergere
    2. Mulțumesc Dani. Cred că și vremea se îndreaptă, azi a fost chiar o zi frumoasă și pe la noi. Eu sînt într-o mică pauză...Îți urez sărbători fericite alături de familia ta, cu mult drag,

      Ștergere
  2. Bonjour. tes Pâques peuvent arriver, tu es prête!

    RăspundețiȘtergere
  3. Odată ouăle colorate, Paștile pot veni!A1

    RăspundețiȘtergere