sâmbătă, 27 iunie 2015

Drap de lit avec dentelle

Le 27 juin 2015


Samedi. Je viens de finir un projet de travail fait-main assez grand, pas difficile mais qui a duré longtemps: drap de lit avec bordure de dentelle. J'aime ce genre de linge et l'ancienne manière de faire le lit.

Le tissu est fabriqué dans la maison, dans un métier à tisser, quatre lices (lisses), modèle ancien, en cotton.

Sîmbătă. Tocmai am terminat un mare proiect de lucru de mînă, nu unul greu dar unul care a durat mai multă vreme: cearceaf de pat cu margine de dantelă. Îmi place acest gen de lenjerie precum și modul în care se făcea patul odinioară.

Cearceaful e țesut în casă, în război de țesut, în patru ițe, năvădit, din bumbac.

  

2 comentarii:

  1. dar care e cel facut de tine, cel de sus, sau cel de jos? eu as crede ca cel de sus, dar oricare ar fi, e superb si e o munca foarte laborioasa. felicitarile mele, doamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amîndouă. Le-am făcut la oarecare distanță în timp. Primul, cel care este pe pat deja, are o dantelă începută de sora mea și terminată de mine. Nu am avut răbdare să mai fac încă odată același model...Merci pentru comment, întot deauna îmi face mare plăcere vizita și comentariul tău, dragă Cristina.

      Ștergere