marți, 28 iulie 2015

Déception

Le 28 juillet 2015 

Mardi. Je ne sais pas pourquoi, je n'ai pas compris quand la  belle-fille m'avait dit qu'en fin de juillet, à l'arrivée de Liviuț ils iraient à la Mer Noire. Pourtant elle m'avait parler en roumain.

J'ai été tellement déçue que pendant la nuit du dimanche vers lundi; je n'ai pas dormi, j'avais mal au coeur...

J'ai survécu quand-même et j'essaie de me remettre, Liviuț et les siens sont à la mer. Il sera chez nous seulement en... passant.

Marți. Nu știu de ce n-am înțeles de loc cînd noră-mea mi-a spus că vor merge la Marea Neagră îndată ce Liviuț sosește. Și doar mi-a vorbit în limba română.

Am fost atît de dezamăgită încît nu am putut dormi în noaptea de duminică spre luni, mă durea inima...

Am supraviețuit totuși și încerc să-mi revin, Liviuț și ai săi sînt la mare. Va fi acasă doar în trecere.

    

2 comentarii: