luni, 24 august 2015

Découverte

Le 24 août 2015

Lundi.J'ai vu que je peux décider quand y mettre ce que j'écris, j'écris mon journal aujourd'hui et je peux le poster à une date dans le futur: l'an, le mois, le jour, l'heure...Je vais essayer ce post pour demain le 24 à midi.  
Mon sirop de myrtilles sera pret.
Luni. Tocmai am descoperit că pot să scriu azi jurnalul meu și să pun aici, să programez postarea textului cîndva în viitor: anul, luna,
ziua, ora...Voi încerca postarea aceasta pentru mîine 24 la prînz.
Siropul meu de afine va fi gata.

Programarea mea e după Fus orar Daylight Time

   

5 comentarii:

  1. Oh, da, afine!!! Am stat și noi 6 zile în zona dumneavoastră, am văzut și pe unde cresc afinele, am savurat și dulceața de afine și afinata, ne-a plăcut și peisajul și vremea ceva mai blândă decât la șes, ce mai, ne-am îndrăgostit lulea de așa loc, e musai sa mai venim.
    Va invidiez pentru găleata de afine ☺. Maine o sa încerc la noi la piață, poate o sa mai găsesc.
    Noapte liniștită va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă v-a plăcut aici. Afine au fost puține în acest an pentru că în primăvară, destul de tîrziu a înghețat, nu peste tot, dar a stricat recolta...

      Ștergere
    2. Am rămas numai cu impresii plăcute. Peisajul, traseele, oamenii, mâncarea, tot, tot ne-a plăcut. Ne-am relaxat total. Ne-au rămas o groaza de trasee nebifate asa ca sigur o sa revenim.
      "Lanurile" de afine le-am găsit cam goale dar păreau a fi adunate. Am mai găsit câteva totuși, așa să ne facem pofta. Am cumpărat însă sirop de pe la localnici, pe care l-am... băut, evident.

      Ștergere
  2. Sirop, marmelada, prajituri ! Luna August e de-a dreptul violeta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este. Totul va fi în violet, curînd vom avea și roșu: merișoarele. Anul trecut am făcut gem și sirop...Acuma, nu știu...

      Ștergere