luni, 6 februarie 2017

Citate favorite/Citations favoris(2)

Le 6 fevrier 2017

Lundi. Je commence un peu avant minuit, donc c'est encore lundi et je vais faire une sélection des slogans vus pendant les protests et des photos prises par mon fils.
Aujourd'hui c'était le septième jour dans les grandes villes, le cinquième dans les villes qui se sont mobilisées plus tard... 

Luni. Încep un pic înainte de miezul
nopții, deci încă e luni și voi face o selecție de sloganuri văzute în timpul protestelor și fotografii făcute de fiul meu.
Azi a fost ziua a șaptea pentru marile orașe, ziua a cincea pentru cele ce s-au mobilizat mai tîrziu...

„PSD, ciuma roșie”
„În democrație, hoții stau la pușcărie”
„Avem guvern de trei
parale, cu mari datorii morale”
„PSD-ule-nțelege, guvernarea după lege!”
„Toate popoarele au hoții lor, însă nu toate popoarele permit hoților să guverneze”
„Thank you, foreign ambassadors”
„PSD conecting people”
„EU, we love you”
„Jandarmeria, jos pălăria!”
„Oradea e-n picioare, vă vrem la RĂCOARE!”

„Nu vă fie frică, ordonanța pică”
„Ieșiți din casă, dacă vă pasă!”
„La ceas de seară, ați furat o țară”
„Refuz, refuz acest abuz”

Liviu Dragnea

„Liviu Dragnea nu uita, România nu-i a ta”
„Liviu Dragnea nu uita, așteptăm și cartea ta”
„N-ai tu fire în m

ustață, cîți sîntem noi în piață”
„Ceaușescu n-a murit, este Dragnea travestit”
„Mai am un singur dor, Dragnea scriitor”
„Dragnea să ajungi îmbrăcat în dungi”
„Javra cu mustață, ne-a furat pe față”
„Liviu Dragnea nu fii trist, la Jilava au dentist”



    
(Photos: 1 internet, celelalte Dan Martin)
















2 comentarii:

  1. S-ar putea edita o carte cu cate sloganuri au circulat zilele astea. Pentru aducere aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea le-am notat și eu, ca să-mi aduc aminte...Numai bine, Dani,

      Ștergere